Zapraszamy do Punktu Obsługi Pacjenta, który znajduje się w budynku D, na parterze w pokoju nr 0.18. Punkt jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00. W punkcie można odbierać wyniki badań i dokumentację medyczną oraz składać wnioski o jej wydanie.
Warunkiem odebrania wyniku/dokumentacji medycznej jest okazanie dokumentu tożsamości.
Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania - zapraszamy do kontaktu.
Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
Wniosek może zostać złożony przez pacjenta, osobę upoważnioną przez pacjenta lub przedstawiciela ustawowego pacjenta (rodzica lub opiekuna prawnego).
Uzupełniony wniosek należy przesłać drogą elektroniczną, przesłać pocztą tradycyjną, lub złożyć odobiście w Punkcie Obsługi Pacjenta.
Szpital zastrzega sobie prawo do telefonicznej weryfikacji wniosku.
+48 17 773 57 78
Wniosek można składać na kilka sposobów:
1. Na adres e-mail
dokumentacja@pro-familia.pl
2. Pocztą tradycjną
Szpital Specjalistyczny Pro-Familia
Tomasz Łoziński Spółka Komandytowa
Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Witolda 6B
35-302 Rzeszów
3. Osobiście
Punkt Obsługi Pacjenta w budynku D, na parterze, pokój nr 0.18