Szpital to miejsce, w którym każdy pacjent powinien czuć się bezpiecznie. Znajomość Praw Pacjenta daje Ci pewność, że możesz liczyć na profesjonalną opiekę, poszanowanie godności i dostęp do rzetelnych informacji. Poniżej znajdziesz najważniejsze prawa pacjenta, które przysługują Ci zgodnie z polskim prawem.
Dbamy o to, aby każdy pacjent miał równy dostęp do usług medycznych, informacji oraz infrastruktury. Nasz Szpital podejmuje szereg działań, aby zapewnić przyjazne i dostępne środowisko zarówno osobom z niepełnosprawnościami, jak i wszystkim, którzy potrzebują szczególnego wsparcia.
Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia, możesz skontaktować się z:
Koordynatorem ds. Dostępności Renatą Bizoń
email: dostepnosc@pro-familia.pl
tel. : 534 640 770
Każdy pacjent ma prawo zgłoszenia skargi, wniosku, uwagi lub opinii dotyczącej działalności Szpitala i poszczególnych oddziałów.
Zgłoszenia mogą być składane w każdej formie – ustnie, pisemnie, telefonicznie lub mailowo bezpośrednio do:
Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta Pawła Kruczka
email: prawapacjenta@pro-familia.pl
tel.: 17 773 57 52
Skargę możesz złożyć również u Kierownika oddziału, w którym przebywasz, lub bezpośrednio do Dyrektora Szpitala — wysyłając wiadomość e-mail na adres sekretariat@pro-familia.pl, przesyłając pismo na adres Szpitala albo kontaktując się telefonicznie pod numerem 17 773 57 40.